tamam mm/dk mış zaten eski haline getirebilirsin,
E eksenindeki motoru X'e takınca ne oluyor?
X mi hareket etmeye başlıyor hala E mi hareket ediyor sorun motorun kablo bağlantılarında olabilir bunu bi dene
daha sonra da hangi marlin sürümünü kullanıyosun onu yaz bana
bu marlin yazılımını bi dene Linkleri görmek için yetkiniz yok.
Üye ol veya
Giriş yapolmazsa benim bu konuda paylaşmış olduğumu dene Linkleri görmek için yetkiniz yok.
Üye ol veya
Giriş yap.
E ekseni hareket edip XYZ hareket etmediğine göre sorun cihazın boşta gezim hızında olabilir
aşağıda paylaştığım ayarlardan çözeceğiz hangisinde problem varsa.
#define HOMING_FEEDRATE {50*60, 50*60, 4*60, 0} // set the homing speeds (mm/min)
#define DEFAULT_AXIS_STEPS_PER_UNIT {80,80,4000,500} // default steps per unit for Ultimaker
#define DEFAULT_MAX_FEEDRATE {300, 300, 5, 25} // (mm/sec)
#define DEFAULT_MAX_ACCELERATION {3000,3000,100,10000} // X, Y, Z, E maximum start speed for accelerated moves. E default values are good for Skeinforge 40+, for older versions raise them a lot.
#define DEFAULT_ACCELERATION 3000 // X, Y, Z and E acceleration in mm/s^2 for printing moves
#define DEFAULT_RETRACT_ACCELERATION 3000 // E acceleration in mm/s^2 for retracts
#define DEFAULT_TRAVEL_ACCELERATION 3000 // X, Y, Z acceleration in mm/s^2 for travel (non printing) moves
// The speed change that does not require acceleration (i.e. the software might assume it can be done instantaneously)
#define DEFAULT_XYJERK 20.0 // (mm/sec)
#define DEFAULT_ZJERK 0.4 // (mm/sec)
#define DEFAULT_EJERK 5.0 // (mm/sec)